Продавець Інтернет магазин BuDLine розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
320 відгуків
promo_banner
+380 (97) 397-13-08
+380 (95) 061-02-03
Інтернет магазин БудЛайн
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів: - Обмін та повернення можна зробити безпосередньо за адресою: вул. Городоцька 242, Індекс: 79000, Львівська область, Львів, Україна. - Через перевізника Нова Пошта. Повернення та обмін товарів неналежної якості: - Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" ви можете повернути або обміняти товар неналежної якості протягом 14 днів. - Доставка оплачується продавцем. Якщо цілісність товару та упаковки не порушена Повернення та обмін товарів належної якості: - Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів. - Доставка оплачується покупцем. Повернення відбувається за допомогою транспортної компанії, якою здійснювалася доставка товару покупцю. Якщо цілісність товару та упаковки не порушена Повернення коштів відбувається на банківську карту покупця, яку він вказує при запиті на повернення товару протягом 7(семи) робочих днів, з дня отримання запиту на повернення. Умови повернення товарів належної якості: - Якщо з якоїсь причини отриманий товар не підійшов за зовнішніми характеристиками, необхідно повернути посилку працівникові служби доставки. Кур'єрська служба самостійно оформляє повернення товару відправнику. Ми будемо вдячні за повідомлення нашому менеджеру про відмову від отримання телефоном. Умови повернення товарів неналежної якості Ви обов'язково оглядаєте товар при отриманні. Якщо товар пошкоджений, несправний, не відповідає замовленню, Ви фіксуєте це з перевізником і відмовляєтеся від посилки. Ми при отриманні перевіряємо, якщо одна з перелічених вище ситуацій підтверджується, то ми відшкодовуємо вартість доставки в обидві сторони. Якщо Ви після прийняття товару від перевізника виявляєте одну з перерахованих вище ситуацій, то будь-які відправки нам на склад відбуваються тільки після попереднього погодження з нами. Відразу надсилайте до одного з месенджерів фото товару, товарної упаковки та детальне фото чи відео, яке розкриває суть проблеми. - Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner